8/19/2009

Blogböngésző - Fürdőszoba asztalka (előtte/utána)

Az egyik rendszeresen olvasott blogom íróját, Kate-et kérdeztem meg, hogy lefordíthatom-e és publikálhatom-e néhány "ilyen volt/ilyen lett" projectjét. Nagyon örült, hogy a munkái így bejárják a "világot", és engedélyezte, valamint a fotóit is használhatom. A világ ugyan nem vagyok, de mivel nagyon tetszik amit készít, feltöltöm ide.

Első "ilyen volt/ilyen lett" bejegyzés tőle a szerintem fantasztikusra siketült fürdőszoba asztalka:

A tárgyakat egy használt dolgokat áruló boltból, a Godwill-ból szerezte be, ahová tulajdonképpen ingyen, adományokból kerül az áru. Én is ott vettem azt az asztalkát, amit aztán átalakítottam. Szóval megvette a bronzból készült asztalkát, gyertyatartókat, rozsdás virágcserepet, keretezett tükröt és egy kis ezüst pohárkát.

Az átalakulás után a kész project. Hát nem elragadó?

Kate festék spray gyűjteménye.

A gyertyatartóknak szeretett volna egy antikos árnyalatot adni, így először egy sötét kávészínnel fújta le.

Utána ezzel az antik fehér festékkel vonta be a barnát, majd nedves ronggyal kicsit letörölt a festékből, hogy az alatta lévő barnás szín megjelenen, mintha kopottas lenne a gyertyatartó.


Utána ugyanezzel a módszerrel lefújta a 2 dolláros tükröt és az 1 dolláros vödröcskét.

Az 5 dolláros asztalkát is festék spray-vel színezte.

A kis poharat ezüstékszer tisztítóval pucolta meg.

Vágott az előudvaráról pár virágot...


És a kész asztalka pár kiegészítővel, mint a törölközők, gyertya, szappan, virág és pár kozmetikum.

Szerintem fantasztikus.





Ha tetszett Kate projectje és tudsz angolul, akkor böngészhetsz a blogján:
Sok hasonló transzformációt találsz ott angolul, de később fogok még fordítani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin