5/26/2016

Lézernyomtatós képet fára

Vettem egy sima, nyersfa mosódeszkát... Azt hiszem 5 dollárt fizettem érte...

Először lekentem páccal egy sötét,  majdnem fekete színnek, majd egy antik zöldes falfesték következett. Semmi cicó, nem vigyáztam, hogy hibátlan legyen a mű, sőt, inkább csak maszáltam.

Itt lehet látni, hogy csak nagyjából kentem.

Majd egy fehér réteg következett... Száradás után megcsiszoltam itt-ott, és a különböző színrétegek kezdtek előtűnni...

Aztán jött a trükk... Egy régi szappanreklám szövegét tökrözve kinyomtattam a lézernyomtatón, körbevágtam, hogy minél kevesebb lógjon ki. Majd bekentem a feliratot Mod Podge decoupage ragasztóval és ráfordítottam a fára. Buborékmentesre simítottamés letöröltem a kinyomódó ragasztót.

Hagytam száradni pár órát és utána elkezdtem a papír leszedését. Nedves szivaccsal vizeztem a papírt...

Szépen, lassan áztatva át...

Majd mikor már a papír jól átázott, az ujjammal finoman dörzsölni kezdtem.

A ragasztó miatt a betűk ottmaradnak a fán, míg a papír szépen lassan eltűnik.

Hosszadalmas, pepecselős, mert vigyázni kell, hogy ne dörzsöljük túl erősen, mert akkot a betűk is jöhetnek vele...

Az  papír eltávolítása után:

Ilyen lett:

Az ötletet itt találtam: http://town-n-country-living.com/how-to-transfer-graphics-with-mod-podge.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin